تکنولوژی نیوز

به روز ترین و جدیدترین خبرهای فناوری ،تکنولوژی ،علمی، جهان

تکنولوژی نیوز

به روز ترین و جدیدترین خبرهای فناوری ،تکنولوژی ،علمی، جهان

باطری تبلت سرفیس پرو: ۴ ساعت

شب گذشته سرانجام قیمت و تاریخ ارایه تبلت سرفیس پرو مایکروسافت اعلام شد. اما تا به حال در مورد طول عمر باطری این تبلت اطلاعاتی نداشتیم. حالا مشخص شده که باطری مدل پرو تقریبا نصف باطری مدل RT برای شما کار خواهد کرد.

بالاخره اکانت رسمی توییتر تبلت سرفیس به پرسش در مورد طول عمر باطری این مدل پاسخ داده و اعلام کرده باطری سرفیس پرو به اندازه نصف باطری مدل RT کار خواهد کرد.

از آنجایی که می دانیم مدل RT که هم اکنون در بازار است، با یک بار شارژ حدود ۸ ساعت کار می کند، بنابراین مدل پرو فقط ۴ ساعت دوام خواهد آورد. طول عمر باطری که برای یک تبلت واقعا کم به حساب می آید.

هر چند باید از زاویه دیگر هم به این موضوع نگاه کرد. تبلت سرفیس پرو از پردازشگر اینتل Core i5 استفاده می کند و رزولوشن نمایشگر آن هم نسبت به مدل RT بیشتر است. یعنی 1920 در 1080 پیکسل. اما در طرف دیگر آی پد نسل سوم و چهارم با نمایشگر رتینا می تواند به راحتی ۱۰ ساعت کار کند. به همین خاطر باید پردازشگر پر مصرف اینتل را مقصر اصلی قلمداد کنیم.

به هر حال مشخص شد که تبلت قدرتمند مایکروسافت در دوام باطری عالی عمل نمی کند. اما طول عمر باطری ۴ ساعته چقدر روی تصمیم شما در انتخاب سرفیس تاثیر می گذارد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد